.fawh.


I am happy
Enough said
^_^













Skin by Ayien
Update yang tak berapa nak terkini.
Mar 1, 2013 | 3:40 AM | 1 comments

Hello my lovely stalker(s).

Sekarang pukul tiga pagi, tapi mata masih tak boleh nak lelap. Dah lebih seminggu waktu tidur tunggang langgang. Cemana nak start belajar balik ni *sigh*

Jadiiii, alhamdulillah, rezeki Tuhan bagi, sekarang I dah tak guna Blackberry lagiewww, I dah upgrade pegi Iponggg. Ekekeke. Itu pon adalah pemberian hasil ihsan daripada abang tersayang. Kalau tak, memang tak dapat aa kan nak merasa. Hahaha. Jadi terima kasih wahai abangku. Semoga cecepatlah bertemu jodoh. Eh. 

Oleh sebab henpong pon dah upgrade, jadi kegilaan kepada game marcapada ini adalah sedikit batak ye tuan tuan dan puan puan. Contohnya macam game Tiny Chef yang ala-ala Cafe World, yang suatu ketika dahulu pernah menjadi sumber ketagihan pengguna pengguna Facebook, tapi lama-kelamaan, nasibnya menjadi malang, semalang nasib si Friendster. So snanye nak bagitau, aku takleh tido sekarang ni sebab makanan aku ada lagi sejam nak masak, kang aku tido, makanan tu nanti basi, membazir coins aku. Haha.

Oh dannn, hehehe, petang tadi Jebat datang Bangi, buat surpriseeeeee. Heeeee so shuwittt my baby dah nak masuk highway baru dia call bagitau dia dah otw ke Bangi, and I was like, WHATTTTTTTT??! Since aku dah nak masuk belajar balik Isnin depan, and dia pulak akan busy dengan final exam, so maybe kitorang akan busy dan takde masa nak jumpa (maybe je lah, haha). So sebab tu lah dia decide last minute nak terjah je. Nasib baiklah aku tak kua gi memana ye dak? Kalau tak kan dah kesian dia datang jauh jauh dengan minyak dengan tol lagi. Anddd, lepas tu dia ada bagi hadiahh, hehehe, pencil case lengkap dengan pen, pensil tekan, pemadam, pembaris, and stapler! Hahaha. Lepas tu dia belikan baju plain long sleeves warna purple kat satu kiosk kat DP yang kalau setiap kitorang lalu, aku mesti craving nak beli baju kat situ, tapi tak terbeli-beli sebab rasa macam dah banyak sangat baju kat rumah. Hahaha. 

Tapi senanye aku marah Jebat tadi. Walaupun aku suka orang bagi hadiah-hadiah tanpa sebab ni (yelah, sape tak suka kan), tapi aku tak sukaa dia membazir banyak sangat duit dia untuk aku. Entahlah, aku just memang tak suka. Aku kalau boleh, nak beli dengan duit sendiri. Lainlah kalau birthday ke, anniversary ke, itu takpe. Tapi walau marah cemana pon, hadiah tetap kena amekkk. Kahkahkah. Keji kan perangai.

Baiklah, ucapan terima kasih kepada sayangku Jebat yang tak pernah berputus asa memikirkan cara nak menambat hatiku ini walaupun kekadang rasa annoying jugak dengan perangai dia. Hahaha.   

Jebat: Baby, ni kita nak gi Bangi tau.
Me: Haha yelah tu. 
Jebat: Betullah. Ni jap lagi masuk tol.
Me: Haaaaa??! Berhenti sekarang! Berhenti kat tepi sekarang!




Haha comelkan aku bila panik? Ekekeke kbai.







Old things | New things