.fawh.


I am happy
Enough said
^_^













Skin by Ayien
Above and beyond.
Nov 3, 2012 | 7:43 PM | 0 comments


Salam. 

Hai, blog dah cantik cantik ni, tetiba datang semangat nak update. Kekeke.

Tadi saya usha older post awak, blog. And saya dah lama perasan snanye, tak tahulah awak perasan ke tak kan snanye kan. Masa dengan Janggut dulu, rajin kan saya update blog? And now bila dengan Jebat (nama samaran pakwe), dah tak rajin. And kalau saya update pun, it is more to general, stuff like what is going on in my life, and bla bla bla, takde specific entry sangat. 

Kenapa eh? *monolog*

Dulu kan, apa apa yang Janggut buat or cakap yang sweet sweet, mesti saya ingat dan saya akan tulis (baca: taip) dalam blog ni. 

Jebat pon sweet jugak dengan saya. Jebat lagi manjakan saya. Haha. Kalau Jebat marah, pastu saya mesti monyok buat muka nak menangis, pastu dia tak jadi dah nak marah. Hahaha jahat kan.

Tapi saya tak pernah nak mengekspresikan (pehhh kemain ayat) ke-sweet-an Jebat kat awak, blog. Mungkin sebab saya kekurangan masa? Or sebab saya dah ada life compared dengan Janggut dulu asek terperuk je dekat rumah jadi hati sangat depressed dan hanya awak je yang sudi teman dan melayan ke-depress-an saya. Hahaha. Hmm mungkin mungkin. 

Ataupun, haaaaa, ececeh kita bagi efek saspen sikit, sebab saya dengan Jebat selalunya (baca: setiap hari) jumpa face to face jadi takde masa nak dok depan laptop menaip. Janggut dulu,  kitorang selalu on the phone je. So lepas off phone terus meniarap depan laptop bukak blog. Haha. 

Jadi dipendekkan story, saya dah jarang menulis sekarang. Serius saya tak tahu kenapa. Dan saya agak sedih jugak, cause writing used to my passion. K bajet cam professional writer pulak kan, padahal penulis blog je, tak femes pulak tu. Haha =.=






Old things | New things