.fawh.


I am happy
Enough said
^_^













Skin by Ayien
adegan 17.14: breakin' at the cracks.
May 14, 2010 | 2:08 PM | 2 comments


belakangan nih geng geng facebook semua kecoh dengan Adamaya. aku nih duduk hostel. jadi jarang tengok TV. rasanya sekali pon tak pernah lepak dekat ruang TV tuh. biasalah. budak bilik depan cakap Star World takde, jadi minat aku nak ngorat encik TV terpaksa dilupakan.

masa tuh tengah tengok The Nanny. Bonda tercinta suruh tukar TV3. Adamaya dah start. mak aku pon layan jugak?? adeh, layan je lahhh. err baiklah. aku rasa drama tuh biasa biasa je. takdelah hebat sangat pon. hero cun, heroin kacak. tapi aku jugak yang comel. tetibe. haha.

mungkin best sebab jarang orang buat drama kahwin kahwin paksa nih. selalu dalam novel je. haha. tapi aku lagi suka baca daripada tengok. tengok ada batas. novel boleh berimaginasi sikit. tengah part blue blue tak rasa malu. sebab kita baca sorang sorang. TV tengok satu family, dia peluk sikit kita dah segan nak pandang muka orang sebelah. kejiiiii. hahaha.

sein memang ensem. tapi aku suka faizal yusof. muka lelaki melayu. realistik sikit nak buat laki.



*gambar hiasan*









Old things | New things